#BDSM Conversations ~ #YerDoinItWrong

I was really afraid to open this and, when  you see the title, you’ll probably agree with the hesitation. I mean, when a woman that appreciates the male *alpha* personality, how else would you think when you see something titled, “I need a pretty mommy to teach me so much … I has so much to learn from mommy (insert smiley face)”

So, without further ado, let’s see what this young (there’s an age gap of 26 years) man has to say … I’m just going to copy and paste … you tell me how I should reply!

Well, hey there mommy!! Gotta say first of all you’re just gorgeous lol !!! Like drop dead beautiful !!

Buttt well, I’m a paramedic, I have some crazy work hours, and I never seem to get to go out n meet anyone – that, and I have a couple of weird turn ons… That complicates matters – I mean, honestly its hard enough to meet mom’s, or cougars just out n about in general… let alone girls into pee I wouldn’t even know how to approach a mature lady, let alone ever bring up the subject of pee !! And that’s only a few things :S but ya Anyways, found this site n figured it’d be a perfect way to meet someone new, talk, who knows haha!! I’m really hoping to meet a cute loving milf kind of lady who is understanding, and will let me explore, and teach a younger curious boy all about ladies Smilie: :) haha

sooo Im 26, as i said im a medic, i work a inner city 911 truck… Im about six foot one, athletic build. Got some tats n idkkk, ive never tried online dating so im not too good with descriptions etc. I figure thats no way to get to know someone anyways, you gotta talk n see if ya click…

I can’t post pics on here cause of my job, but you’re so pretty and seem like exactly what I’m looking for, soooo you can text me anytime if you’d like, I can send you some pics n we can talk more from there XXXXXXXXXX !! (Yes, he actually gave me a phone number)

Alrighty, folks – what do you think I should do?

284 total views, 10 views today

Category(s): BDSM, Random Notes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

*